Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо нямам прекъсвач?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Не става просто така да си ги менкаш. Трябва да менкаш и ключовете с имото
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
      Не става просто така да си ги менкаш. Трябва да менкаш и ключовете с имото
      централа, имо, транспондери от ключовете за да сме точни
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
        Ами за сега ще си спестя тази интервенция. Като гледам не излиза особено евтино да се сложи "читав софтуер" както казваш.
        Дата на програмиране на ЕКУ-то ми е някой си месец 98-ма година. До сега така е карала, едва ли е "лош" ремап-а. А и си върви доста прилично колата според мен.
        А прекъсвач си мисля, че има, някъде след 8000 оборота, но не ми се ще да пробвам да го търся къде е
        За сега я карам и внимавам като си правя кефа някой път, да не минавам 7500 оборота и тва е


        П.П: А да питам, неможе ли от някоя морга да си взема едно ЕКУ от някоя смазана 2.0 ТС и да си ги менкам. Ще ми излезе по-евтино от слагането на дефолтския софт. А и ако има разлика във вървежа, ще мога да си избирам с кое ЕКУ да карам
        Няма как да ти излезе по евтино. Под 150 лв. ЕКУ няма да купиш.

        Относно датата на програмиране това е първата дата на програмиране на компютъра и то няма общо в флашването на двигателната памет. Ако щеш и 50 пъти да я ремапнеш тази дата ще си остане.

        Между другото ТС-а с колкото и калпав ремап да е все ще оживее. Има достатъчно запас за извращения и има много доказателства за това в този форум.

        С лош ремап освен да тъпче и да харчи друго няма да стане
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          ....

          Относно датата на програмиране това е първата дата на програмиране на компютъра и то няма общо в флашването на двигателната памет. Ако щеш и 50 пъти да я ремапнеш тази дата ще си остане.

          А сега де! Моята е произведена 07'03, сменен и е фирмено софтуера 01'06 и отдолу пише 01'06. Когато е фабрично всичко си пише. Когато си ти - все едно си седи
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
            А сега де! Моята е произведена 07'03, сменен и е фирмено софтуера 01'06 и отдолу пише 01'06. Когато е фабрично всичко си пише. Когато си ти - все едно си седи
            На твоята и е сменен фирмено компютъра по-скоро с чисто нов и е програмиран отначало. Датата на програмиране се пише в еепрома на еку-то където е и кода за имото, където е кодинга за съществуващи допълнителни модули, където са километрите и още много други неща. Когато ти сменят софтуера на мотора никой не ти бута еепрома. Аз ако искаш мога да ти напиша вътре, че и днес ти е излязла колата от шоурума. Разбираш ли? Хайде да не го обръщаме и в тази тема на "когато си ти, когато е онзи е еди какво си". Ок?
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              На твоята и е сменен фирмено компютъра по-скоро с чисто нов и е програмиран отначало. Датата на програмиране се пише в еепрома на еку-то където е и кода за имото, където е кодинга за съществуващи допълнителни модули, където са километрите и още много други неща. Когато ти сменят софтуера на мотора никой не ти бута еепрома. Аз ако искаш мога да ти напиша вътре, че и днес ти е излязла колата от шоурума. Разбираш ли? Хайде да не го обръщаме и в тази тема на "когато си ти, когато е онзи е еди какво си". Ок?
              Не споря, само констатирам. Като ходя за препрограмирането ще питам
              Attached Files
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                На твоята и е сменен фирмено компютъра по-скоро с чисто нов и е програмиран отначало. Датата на програмиране се пише в еепрома на еку-то където е и кода за имото, където е кодинга за съществуващи допълнителни модули, където са километрите и още много други неща. Когато ти сменят софтуера на мотора никой не ти бута еепрома. Аз ако искаш мога да ти напиша вътре, че и днес ти е излязла колата от шоурума. Разбираш ли? Хайде да не го обръщаме и в тази тема на "когато си ти, когато е онзи е еди какво си". Ок?
                Няма такова нещо, флашера може да му се каже дали да сменя датата и броя флашвания Така че ....

                ---------- Post added at 16:32 ---------- Previous post was at 16:31 ----------

                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                Не споря, само констатирам. Като ходя за препрограмирането ще питам
                Ела ще ти я направя 2020 година или по-добре 1987
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Между другото ТС-а с колкото и калпав ремап да е все ще оживее. Има достатъчно запас за извращения и има много доказателства за това в този форум.

                  С лош ремап освен да тъпче и да харчи друго няма да стане
                  Не смятам,че е така не заблуждавай хората.

                  Ти сигурно си с много хубав ремап.Дай да я заваря твоита кола на магистралата да
                  видим дали ще покаже краче.
                  Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                  ех.. Малкото КуВе
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Тука обаче е беси корупцията в тоя форум. Изчезват ми мненията като топъл хляб.

                    А Васе айде моля ти се. Ти сигурно разбираш повече от мапване Да не започвам да коментирам с какъв ремап бях аз едно време и ТС-а ми е още жив и здрав така, че има истина в думите ми защото съм го видял с очите си.

                    С толко много аванс и с афр като за турбо мотор си беше стляхотно направо. А ако не знаеш ТС-а колкото му зле при бедни смеси също толкова е и с прекалено богатите. Единственото което може да го умори обаче са не дребни детонации от много-то аванс например, а преигнишън-а който доста често е причината да забременее
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Васил Петров Покажи съобщение
                      Не смятам,че е така не заблуждавай хората.

                      Ти сигурно си с много хубав ремап.Дай да я заваря твоита кола на магистралата да
                      видим дали ще покаже краче.
                      Васе колко коли със 7000 оборота и скорост над 230 на магистралата ще издържат? Били те и с извънземен ремап... ако искаш.
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                      Comment


                      • #41
                        И аз да се включа с едно скрооооомно въпросче.
                        Моята се форсира над 8000 оборота ...даже светва индикацията с "инжектора" ... тва какво означава,че и моята е чипосвана (пипана) или ... ?
                        Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

                        Comment


                        • #42
                          Почти сигурно да
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от gero_records Покажи съобщение
                            И аз да се включа с едно скрооооомно въпросче.
                            Моята се форсира над 8000 оборота ...даже светва индикацията с "инжектора" ... тва какво означава,че и моята е чипосвана (пипана) или ... ?
                            Никой не може да е сигурен , но пак ако съм на теб както и на другия колега ще отида да ми сложат 1 свестен ремап не са чак толкова скъпи.. защото просто не знаеш в момента как ти е настроена и товааа над 8000 , недей го прави 2ри път, не е никак здравословно за колата.
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                            Comment


                            • #44
                              Геро батка не те ли боли сърцето докато слушаш двг-то на 8000 оборота и като я гледаш тая стрелка в лютеницата бре? Аз и чужда кола да е ще ме боли...на моята не знам къде е прекъсвача, карал съм я до 7000 най много...след 7к си е живо издевателство..
                              156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
                                Геро батка не те ли боли сърцето докато слушаш двг-то на 8000 оборота и като я гледаш тая стрелка в лютеницата бре? Аз и чужда кола да е ще ме боли...на моята не знам къде е прекъсвача, карал съм я до 7000 най много...след 7к си е живо издевателство..
                                Мх всеки си решава сам за него си колега , и мен ме е жал вече да я цедя в критики , ама в началото много я перах , иначе ако нямаш чип мисля , че трябва да ти е 7000
                                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                                Comment

                                Working...
                                X